SOCIALE MEDIER ANNONCERING
Sociale Medier Ads
Med markedsførings kanaler som bl.a. facebook, Instagram og Youtube kan man målrette sit markedsførings – materiale enormt præcist på de målgrupper man vil ud til, det er helt klart den bedste egenskab ved markedsføring gennem sociale medier.
Vi aftaler et møde, hvor vi først og fremmest gennemgår, din målgruppe, eksisterende markedsføringsplan, målsætning med annoncering samt annoncebudget.
Facebook & Instagram
Vi finder ud af hvilke annoncetyper, der strategisk passer bedst til din virksomheds produkter eller services. Facebook har muligheder for at annoncere med enkeltbillede, billedrotation, dias, video og kanvas.
Instagram bliver annoncerne eksponeret i feed hos brugeren og ligner et helt almindeligt post. Hvis du vil have godt udbytte af dine annoncebudget, skal du sørge for, at annoncerne ikke skiller sig alt for meget ud fra din målgruppes feed. Faktisk har hele 30 % af den danske befolkning en brugerprofil på Instagram, ifølge Danmarks Statistik. Instagram er opkøbt af Facebook og er som bekendt et social medie til deling af fotos.
Youtube
For visse brancher er kanaler som facebook og eksempelvis Youtube det helt ideelle at bruge fordi deres målgrupper bruger enormt meget tid i disse medier. Der findes flere success historier på nystartet firmaer der har ramt guld og fået en eksploderende omsætning, fordi populariteten omkring deres produkter har taget så godt fat på de sociale medier.
Vi er eksperter i at skabe animations video’er der forklarer om jeres koncept. Samt vi har lavet vores eget program hvor vi kan hente søgeordsanalyser ned fra Youtube searches. Dette betyder vi kan optimerer video’er og på meget kort tid få høje rankings da Youtube idag stadig er unberørt område mht Search engine optimization.
Ring på telefonnummer 3121 0549 i dag eller send mail på info@synchronize-media.com og modtag et skræddersyet og uforpligtende tilbud samt gratis SEO analyse.
Strategi & Planlægning
Når det kommer til online markedsføring, er strategisk planlægning alfa omega. Det er derfor vigtigt at drøfte plan- lægningen grundigt igennem i fællesskab, hvor timing, kanaler, materiale, produkter, data analyser, osv. bliver tilrettelagt så det går op i en højere enhed.
Forløb
Når planlægningen er på plads er det derefter vigtigt at følge den, særligt omkring analyseringen af de resultater man registrerer undervejs. Derved laver man justeringer i plan- lægningen der reflektere den nye viden om hvilke tiltag der giver bedst resultater.
Tracking og ROI analyse
Når man udfører markedsføring er noget af det vigtigste at vide hvilke af ens aktiviteter virker efter hensigten med at få mere salg i ens forretning, samt vide hvornår specifikke aktiviteter ikke virker efter hensigten. Kun på denne måde kan man optimere sin markedsføring og få mest ud af det budget man har til at sprede budskabet om ens forretning og produkter.
Dette er særlig effektivt at opsamle viden om indenfor online markedsføring, da alt foregår digitalt og som ved den rette opsætning, kan “trackes” dvs. opsamle data om. Når man opsamler dataen kan man derefter beregne på og analysere på det og benytte denne viden til at justere sine aktiviteter fremadrettet.
Hvis du vil vide mere vedrørende dette ekstremt værdifulde tiltag, så kontakt os endelig så vi kan forklare nærmere.